میان ترم

سلام به همه

دوستان من و اقای محمدی رفتیم اموزش و مفصل پرسو جو کردیم گفتند امتحانی تحت عنوان میان ترم وجود نداره ولی استاد هر زمان بخواهد می تواند امتحان بگیرد پس ممکنه امتحان ها سر جاش باشه ولی تحت عنوان کوییز ممکن هم هست استاد امتحان را لغو کنه ولی من شخصا ریسک نمی کنم و بنا را بر ابقای امتحان بر همان تاریخ قبلی می گذارم  در هر صورت موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت17:25---22 آبان 1390
برای زمان امتحان قرار شد سر اولین جلسه بعد از تعطیلات با هم هماهنگی کنیم

mortazi
ساعت14:46---22 آبان 1390
pa na pa alan khabidamo daram khabe toro mibinim....

علی اکبر
ساعت5:02---22 آبان 1390
@مرتاضی:آخه این نظرم جدیدتره و کارامدتر،اگه خدایی نکرده این نشد اونو انجام میدیم
اصلا تو بیداری یا نه دارم اینارو واسه خودم می نویسم؟


mortazi
ساعت2:40---22 آبان 1390
TO ali akbar: khob u ino yadet raf....babam asan to webloge ma chikar mikoni??? make khodet weblog nadari??????

علی اکبر
ساعت0:03---22 آبان 1390
@مرتاضی:این که نظر خودم بود

mortazi
ساعت23:44---21 آبان 1390
slm bacheha asan negaran nabashin mano taheri farda mirim pishe ostad movahedian...agar bana bar emtehan (ya behtar begam hamoon kooyiz ) bood tarikhesho avaz mikonim ta bacheha bekhoobi az tatilat estefade konan...masalan mindazim 5om chon janin kolan cancle shode...


علی اکبر محمدپور
ساعت23:38---21 آبان 1390
سلام به همه ی دوستان

حذف شدن میان ترم کاملا صحت داره و اولین بار اینو از دکتر مردانی شنیدم که گفت از شورا به گوشیم پیام امده که میان ترم حذفه،بعدش با آقای محسن پور صحبت کردم و ایشون گفتن تو شورا تصویب شده و بعد یکی از دوستان عزیز آقای ابدالی با استاد رشیدی صحبت می کردن که دکتر اسفندیاری از راه رسیدن و گفتن امتحانات حذفه،طی تماس تلفنی که نمایند ه ی عزیز آقای طاهری با دکتر رشیدی داشتن ایشونم تاکید بر حذف بودن میان ترم ها کرن

ولی بعضی از دوستان نگران این موضوع بودن که نکنه خود استاد بیاد کوییز بگیره،در حال حاضر امتحان جنین حذفه،تا فیزیو وقت زیادی مونده و حجمش هم کمه پس میشه صبر کرد،آقای ابدالی که با استاد موحدیان صحبت کردن استاد بهشون گفت اگه دکتر اسفندیاری به من نامه بدن امتحان شنبه برگذار نمیشه و قرار بر این شد آقای طاهری فردا یه نامه ای تنظیم کنن و بدن خدمت دکتر اسفندیاری تا امضا شه و برن پیش دکتر موحدیان

در ضمن من به تمام آقایون کلاس خودمون و اون دسته از آقایون کلاس زوج که شمارشونو داشتم اطلاع دادم و تو این زمینه کوتاهی نشده مگر این که این بی نام هایی که نظر میذارن و میگن چرا محمدپور اطلاع رسانی نمی کنه خانم باشن که اینم بعید می دونم
از تمام افرادی که تو این اطلاع رسانی کمکم کردن خصوصا دوستان عزیزم آقای طاهری و آقای ابدالی تشکر می کنم


پگاه
ساعت22:12---21 آبان 1390
سلام نذارید امتحان بگیره ...یه خبر قطعی لطفا بدید ممنون

???
ساعت19:29---21 آبان 1390
slam
aghayon esfhani va kolan afradi ke dar hale hazer esfahanid
khaheshan ye lotfi konhdo farda berid uni az movahediyan bepor30d ke belakhareh emtahan darim ya na????age in karo konid ye 2nya mamnunetun mishim akhe ma inja dastemun az hame chi kutahe
man ke alan vaghean beine zamino asemunamo asabam daghun


خرخووون
ساعت17:35---21 آبان 1390
من که خرمیزنم شمارونمیدونم:

doctor
ساعت17:23---21 آبان 1390
منم موافقم




تاریخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mohammad hossein bonakdar

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 34251
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان ابزاروبلاگ